Snart bär det av:)

Min v-mamma ska köra mig till tåget om 20 min och så måste jag in och vända i NY för att komma till Stephanie som jag ska åka till kursen med. Inte alls långt emellan oss med bil men nu ska jag alltså ta tåget in till Penn Station, gå til Grand Central och ta tåg därifrån till henne. Krångligt men nödvändigt.

Får se hur helgen blir, har inte så stora förväntningar utan detta gör jag för jag måste få ihop mina sista poäng, alla au pairer måste läsa 6 credits och jag har gjort fyra med min psykologi och nu blir det tre till denna helgen, så jag kommer få 1 för mkt:P

Tar med mig datorn så kanske blir nån uppdatering, tydligen så finns det ingen täckning där ute i ingenstans så förvänta er inte att jag svara i telefon.

Nu ska jag packa ner datorn, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0