solningstorka:P

Ja så är det! Jag har för första gången i mitt liv inte haft den minsta lust att sola, urk. Inte för att det har varit så överdrivet mkt sol det senaste, men då borde man ju passa på när solen tittar fram. Idag vaknade jag och min sollust har hittat tillbaka, vad tror ni händer då? Jag sätter mig i soffan för att kolla mailen vid 9 och vaknar upp igen 3 timmar senare, skit också!

Så nu måte jag ut direkt, hinner inte ens träna först så det får jag göra när L är hemma igen, hon kollar ju ändå bara på tv när hon kommer hem! Ska sätta på mig min nya oanvända bikini från Asos:D:D

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: ida

ÅH sola.. om man ändå kunde göra de här ....

taack jag är faktiskt nöjd för en gångsskull :D haha. ja de gör sån enorm skillnad faktiskt, sen kommer ditt hår bli sådär underbart solblekt med :D de finns inget finare!



ja exakt, det blir ju en förbättring och det är ju positivt. hon verkar ha den rätta inställningen ju. och skönt att hon är i jkpg så hon har nära hem ju :)

2009-07-28 @ 19:05:11
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0