Söndag i Central Park

Jag och Carro åkte in till city vid 1-2 nån gång, ville ha en stressfri dag så det blev lite senare än tänkt! Orkade inte gå upp till parken utan tog subwayen, bara det att vi glömde tänka på när vi skulle gå av utan vi satt bara där och pratade, tills vi upptäckte att vi åkt 2 hållplatser för långt:P Men vi fick oss en trevlig promenad och köpte med oss frukst ochh dricka. Mötte upp Erica och Filippa som stog där i förra kvällens partykläder, turligt nog så är jag snäll och hade tagit med mig kläder till dom!


Carro messar:P

Jag och Carro la oss för att sola medans de andra två gick för att äta lunch. Så härlit att vara i Central Park, som en lugn oas mitt i kaoset. Partyflickorna joinade oss igen och så låg vi där i solen ett bra tag.


Erica och Flippa


Haha, Filippa! Lite som Mr Napkinhead i filmen "The Holliday"

Filippa blev bjuden på middag som Erica ville med på medans jag och Carro inte var alls upplagda för det så vi tog oss en tur runt parken istället. Massvis med olika grupper av folk som spelade på trummor mm och folk dansade. Vi gick förbi dammen som man kan hyra en båt och ro i, ser supermysigt ut, det måste jag göra innan jag kommer hem!


Mitt i all grönska sticker det upp höga hus, lite coolt!


Snygg-carro


Stora gräsplätten!


Folk dansade på en asfaltsplan:D


Afrikansk trummusik, ville inget hellre än att skaka rumpa med alla svarta kvinnor, men vågade inte:P



Ro, ro, ro din båt!




Det var en underbar solnedgång mellan höghusen som tyvärr inte riktigt kom med på kort!


Crysler Building!

Sen skulle vi gå ner till tåget och så gör vi samma sak som tidigare på dagen, vi går och går och går och pratar utan att tänka så vi går åt fel håll såklart! Så då blev det till att gå ännu lite mera:D

Igår låg jag i solen hela dagen och fick även prata lite med pappa och Kusin Lotta som fyller år idag!! 19 år blir hon, men kommer alltid vara min lilla söta kusse:D
Kvällen bjöd på Bachelorette hos Filippa med Erica, Issa och nya tjejen Emelie. Idag ska jag till poolen, jag antar att Erica och Carro är där med sina barn så jag får lite sällskap!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0