Söndag

Filippa och Carro(lina) ringer och väcker mig redan vid 12, morgonpigga jävlar! De skulle iaf åka och köpa hämtmat, sushi var tanken men det blev en kines istället. Vi håller till på min baksida i solen hela dagen. Carro(line) kommer när Filippa åker för att hämta Erica på tåget och sen är Jerseys svenska tjejgäng complete(plus carro(lina) såklart:) hon är given fast hon bor på long island)
Efter en heldag i solen bestämmer vi oss för att titta på film, efter många om och men blir det "Snow Angels". Alltså....FY FAN VAD DÅLIG! Kan mycket väl vara den sämsta filmen jag sett i hela mitt liv, ni borde alla se den bara för att den är så fruktansvärt lam!! Redan efter 5 minuter kollade vi på varandra och "alltså vad är detta" vi hoppades dock på att det skulle bli bättre med tiden, men ack vad fel vi hade, hjälp alltså. Vi kunde inte sluta kommentera det under hela filmen:P Jättekonstigt klippt var den med!

Igår var det Zumba som vanligt och sen åkte jag till poolen för att testa att komma in. Egentligen får jag inte gå dit utan att ha familjens barn med mig men det var ingen som sa något:D
Idag tror jag att jag åller mig i solen hemma på soldäcket och Zumban hoppade jag faktiskt över idag, fy på mig men jag får hitta något imorgon istället!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

haha ja så brukar de hända för mig med, irriterande blogg.se ! :P



ja men det är ju perfeeekt, jag har ju den brödrosten men de kanske jag sa ;) och mixern matchar. men dock skippar jag nog röd micro coh tar en vit istället ;) haha.

japp en hel evighet känner jag, ibland är man typ lika gamla, men ofta är de en hel evighet ;) en vecka lixom, SJU dagar... it's like forevah! du är ju snart 22 .... ;)

2009-07-07 @ 15:35:33
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

ja jag fattar inte varför den röda chili serien är så satans dyr? för obh nordica mixers i andra färger kostar 300:- på maxi ...



haha ja lika bra o börja i tid känner jag. de sa jag till mammai söndags när dom kom in o sjöng på morgonen "hopp, då var jag snart 30 .. " så blev hon lite irriterad haha!

2009-07-07 @ 15:49:18
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0