Ta mig till havet...

Gud vad jag är varm! har legat ut lite under en timma och tror hela tiden att det är kryp som går på mig men varje gång så är det min egna svett som rinner längs med kroppen. Har ju ingen pool men en dusch som är precis innanför ytterdörren så den används flitigt:D

Pappan kom hem strax över 20 minuter för sent igår, men han bad faktiskt om ursäkt:) Körde till Anna, alltid lika spännande att se om jag kommer ihåg vad familjen heter när jag ska köra igenom grinden in till hennes fetingområde. Men jag kom igenom denna gången med, puh:P

Anna hade köpt sushi som åts i mysigaste soffan framför TV:n:)
Ikväll ska jag som ni redan vet jobba, inget jag direkt ser fram  emot men det ska bli kul att ha Carro hos mig natten lör/sön!

Nej solen ropar på mig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0