Teknikens under

Christins föräldrar är hemma hos oss nu i två dagar för att hälsa på Christin och de var så söta när de fattade att de kunde se och prata med mig på Skype, undrar vad för nya grejer jag kommer bli förundrad över när jag blir gammal och rynkig:)

Kan fortfarande inte fatta att jag är hemma om två månader, och har bara en månad kvar att jobba, och då är jag ledig en av de veckorna! NIIICE

Poolen var extra trevlig idag för Filippa och hennes barn var och hälsade på. De hade play-date med Ericas barn och senare kom Carro också så det var många barn i rullning:D

Föräldrarna är på konsert så jag jobbar ikväll igen. Är skitsugen på shopping så det är segt nu alltså. Men har NCIS som sällskap och kl 10 är det Royal Pains, my favourite:D:D:D Vill ha något att gnaga på nder tiden, men har ju börjat försöka äta bättre nu det sista:P kan ju inte komma hem 8 kg tyngre! Hoppade tom över glassen som jag så gärna ville ha vid poolen idag. På tal om glass, Erica har introducerat mig till bästa glassen ever!! Ben&Jerry's Karamel Sutra så underbart god, hoppas verkligen den finns i Sverige så jag får den även när jag kommer hem, must have!!




Nu ska jag ta ett äpple!

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0