Ny vecka

Sitter och slötittar på The Doctors, väldigt amerikanskt!! De tar upp nya rön och gamla myter mm, självklart är det en superhet manlig doktor iklädd blåa scrubs som leder det hela;P

Skulle gått på zumban 9.15, som vanligt, men fick ett mail om att den ordinarie ledaren är bortrest och att det är någon annan som ska leda och jag är precis som Johns största fans:P(inte intresserad om det inte är han som har passet) så jag ska träna i gymmet här hemma istället lite senare. Vädret är sådär tråkigt mitt emellan så det är inget solaväder direkt. Jag är shoppingsugen men tror jag ska hålla lite i mina pengar, får se hur det blir:D

nepp, see you later!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0