300 dagar!

Idag har jag varit här i 300 dagar, låter inte så mkt men det är ju 10 månader!!
Har firat dagen med att först gå på Zumba och sen ligga ute i solen. enligt vädergubbarna så ska den inte stanna så länge till(den skulle inte vara här idag) så det gäller att passa på!


Dagens lunch blev chocolate chip pancakes med sirap och grädde, oh så nyttigt!


Igår runt 12 när jag redan låg i sängen så fick jag ett sms av Erica: "Du har inte lust att komma hit och sova här? Ha ha, tycker det är ensamt!" Hennes familj är borta på långhelgssemester så hon var ensam hemma, klart man ställer upp;P Så det blev till att packa en liten väska och traska över. hann se slutet på "Saving Private Ryan" räddamenige ryan eller nått på svenska tror jag, den såg vi iaf på några samhällslektioner i högstadiet och den är så hemsk. Fattar itne riktigt detta med krig, så FRUKTANSVÄRT, JÄVLA ONÖDIGT!! Usch alltså!

Iaf så var jag tvungen att gå in runt två för min säng ska komma mellan 2-.6 och man hör inte dörrklockan från baksidan. Irriterande att det är så många timmar! Nu är klockan snart 4 och än så har ingen säng kommit, två bortslösade timmar helt enkelt!

Nu tänkte jag vika tvätt för att fördriva tiden, måste göra killarnas garderober perfekta också nu när de inte är hemma, men det kan jag inte göra nu för dörrklockan är den mesigaste jag varit med om så man kan inte gå mer än 10 meter från dörren:P

Jaja, ha det så kul i solen

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0