9 månader!!

Underbar lunch, uteservering på andra våningen i gassande sol:D Jag älskar detta, vill inte komma hem längre, haha! Bokade dessutom en klipptid, har gräsligt långt hår nu, växer som gräs gör det också! här är ett kort jag tog bara för att se längden igår:



Sen en dagens outfit, det är inte ofta det händer så ta vara på denna bilden:)

Nu sak vi se..
Kjol:Forever 21
Linne:h&m för länge sen!
Halsband: Från Gränna
Armband: Ralph Lauren
Klocka: Betsey Johnson

Sen en bild på anna från lunchen:


Big News!!
IDAG HAR JAG VARIT I USA I 9 MÅNADER!
GRATTIS TILL MIG:D:D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Och till mej med :D haha :P

Ojoj, vilka bilder du vågar lägga ut ;P men mitt hår typ slutar nästan växa efter en viss längd så nu blir det inte längre, bara risigare o mer slitet suck..

2009-06-03 @ 00:04:43
URL: http://angelicamagito.blogg.se/
Postat av: maria

Haha, vad menar du:P? Jag visar ryggen, wooow:P ja just det, grattis till dig!

2009-06-03 @ 01:14:59
URL: http://enlindbergare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0