Ändrade planer

Planen var att åka till gymmet och gå på Zumba 10.15 men tydligen så började de med sommarschema idag så det var framflyttat en timma så det blev Core istället. Kan ju gissa att jag kommer ha en fetingträningsvärk imorgon!

Har varit fint väder hela morgonen så jag köpte med mig lunch på vägen hem, tog med mig hunden ut och skulle mysa på uteplatsen, guess what?! såklart börjar det regna, i 1 minut så när jag väl satt mig inne så slutar det regna och blir soligt igen men då var det för sent, orkade itne gå ut igen!

Fick precis två inbjudningar till VIP party för att jag fyller år, en på torsdag och en på fredag men tror inte jag pallar. Eller torsdagen funkar ju inte för jag jobbar fredag morgon och på fredag kväll känner jag mer för lugn middag här i New Jersey!

Nej, hörs senare people
!

Kommentarer
Postat av: ida

det var ju sjukt typiskt, men då kanske de blir varmaste juli? ;)



aha du ska överraska lite, men va spännande :) får se när du sätter foten i jönnet igen då. spännande!

haha ja jag är INTE avundsjuk, var ju precis så jag fick hem mitt och då var jag bara där sex o en halv vecka... men du får la skicka hem lite eller nåt? eller om de är billigare o betala för en extra väska?

2009-06-22 @ 20:39:17
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

åh gud va sött :D du har ju världens läge o köpa finaste inredningsgrejerna PLUS vara helt ensam om dom :D jag säger, köp hela kittet och sälj de röda på blocket eller tradera eller nåt ! :D de hade jag nog gjort, haha. eller iaf köp delen, är inte lika bra på o göra mig av med saker som att inhandla dom .......

2009-06-22 @ 20:46:11
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0