Födelsedagsmiddag!

Så igår var det då dax för min födelsedagsmiddag på Olive Garden(italiensk) med Erica, Filippa, Issa, Carro, Ann och Jonna. Vi hade supertrevligt! Sevetrisen sa till oss att alla killarna som jobbade på restaurangen var avundsjuk på henne som fick servera ett bord med 7 blonda snygga tjejer från Sverige:P. I smyg fixade tjejerna så att det kom in en tårta med ett ljus på till mig, hihi. Sen så ställde alla sig upp och sjöng ja må hon leva för mig för full hals:D Jag tror vi var rätt högljuda med allt skrattande och min och carros tävling(som gick ut på att se vem av oss som kunde få in de avlånga bröden längst i munnen:P) fick mannen vid bordet brevid att skratta, kul att man kan göra nån glad iaf:D


Erica, Carro och Issa


Jag surplar Strawberry Daiquiri:D


Alla Tjejerna. Från vänster: Jonna, Jag, Ann, Erica, Carro, Issa och Filippa!


Brödet som skulle in i munnen;)


Tårtan som jag fick:D:D


Uppradade!

Jag glömde öppna mina paket där inne så när vi kom ut därifrån så blev det paketöppnig. en flaska vin som hette "Kris" och som de tyckte passade mig, från Ann och Jonna. Ett par supersnygga örhängen och en rutig kjol från Issa och Carro och sen ett vitt übersnyggt linne från Hollister från erica och Filippa:D

Efter det åkte vi till ett ställe i Ridgewood som heter Blend, medelålderna var väll 40 nånting:P Stannade ett tag och sen fortsatte jag, Erica, Filippa och Carro till The Office på andra sidan gatan, men där var det absolut inget drag så jag lämnade de andra tjejerna och drog tillbaka till Blend där jag faktiskt hade riktigt kul!! Taxi hem och en skön natts sömn.

Idag kom Filippa och Erica över vid 12 nån gång och vi la oss och solade, så fort jag tog fram solskyddsfaktorn så gick solen i moln och det började smådroppa från himlen, detta ignorerades av tre solsugna tjejer ett bra tag tills vi kände att fuck, nu går vi in. Komme rin väljer en film att kolla på, såklart så är solen då framme igen så vi går ut, sen droppar det lite 2 gånger till men vi ger oss inte utan ligger kvar och båda gångerna så vinner solen tillslut!!

           
Erica återupplivade sina landslagskunskaper(japp JAG av alla umgås med ett före detta fotbollsproffs!)

Vid 4 bl evdet sushi på ett ställe i Ramsey och sen lösgodis(lösgodis finns typ inte här så det är en BIG deal detta:P)

Nu är kl snart 21 och jag har jobbat två timmar, fast bara ett barn!!! eller hon har en playdat, så det är två. Men två av mina har nu åkt iväg för 7 veckor, så jääääävla skönt!!

Nu ska jag ta kort på mina presenter så jag kan lägga upp dem senare, alternativt imorgon kväll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0