Från strålande sol till ösregn och åska på 10 minuter!

Zumba i morse som vanligt, tog i som en litet as och var totalt svimfärdig när jag kom ut men skönt ändå:D

Hem till lite städning och tvätt och sen pressande i solen!! paus för solskyddsfaktor, en kall dusch och lunch. Har varit en duktig dag, den ända skit jag ätit var ETT oreokex! Gick in för L kom hem med bussen, på tio små minuter gick den gassande solen till att det totalt vräker ner och med åska och dunder så huset skakade! Bra tajming iaf:P

Har lite planer att dela med mig av:
17-19 Juli - Silver Bay, en helgkurs för att få ihop mina sista poäng som jag måste ha(ingår i au pair-progrmmet)
1-2 Augusti - Niagarafallen med Angelica

Sen måste jag få in en helg i Boston med men det är ett senare problem:)

Ligger här i soffan och kollar på "Wisards of waverly place" med L, lite kul så nu ska jag sluta skriva här:D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Kadri

HEJ KIKAR IN OCH FRÅGAR DIG OM DU VILL BLI VECKAN BLOGG ? ANMÄL DIG NU.

2009-07-01 @ 11:31:05
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0