Gårdagen

Igårkväll blev det först middag med Anna och sen hem för att lämna bilen och åka tillbaka till samma ställe fast vi åkte med Erica. Väl där träffade vi två kilar som vi mötte förra helgen. Satt där och drack vin och öl i vinglas:) Väl hemma vid 1.30 nån gång så slog alkoholen till och jag fick ligga ett tag med öppna ögon och fokusera ut genom fönstret, annars snurrade hela rummet:P

Såhär såg jag ut för kvällen
Klänning - Forever 21
Skor - Wedins
Halsband - Nordstroms(det jag fick i födelsedagspresent av familjen!)
Örhängen - Nånstans på manhattan

Såhär såg jag ut när vi åkte hem:P


           
Ja ni förstår, har massa mer bilder:P haha


Erica:D

Idag fick jag sova ut! Gick upp runt 9-10 och har sen i princip inte gjort nånting alls! Vid tre åkte jag L oc Erica till poolen och nu är jag här hemma och ska duscha och göra mig iordning för födelsedagsmiddagen på Olive Garden ikväll

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0