Godnatt världen

Har lyckats skaffa mig en jobbig huvudvärk igen, känns som jag har det för jämnan nu men det är väl att jag inte alls är van. Brukar aldrig ha huvudvärk annars.
Har nu äntligen packat ner alla camp grejer och jag har med halvtvåld stängt de 4 gigantiska väskorna(jag kan utan problem ligga raklång i en väska och kan dessutom bli tiofaldigt gravid utan problem). Har märkt att jag är båda mamma och pappa i denna familjen. Jag lagar mat, duschar L, lyssnar på godnattsagor, fixade alla fläktar och ficklampor och andra 10000 tekniska saker till camp, fixar skrivaren när den strejkar, ja ni fattar, som erica sa" utan dig hade nog det huset inte funkat" (nått liknande iaf, har inget klart minne:P)

Känns skönt, så jag klarar mig när jag flyttar hemifrån:D Nemas problemas för mig, har alltid varit den tekniska i mina familjer, efter pappa då!

Nej dax för slötittande av TV och sömnbotning av huvudet!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0