Grattis i förskott:D:D

Pratade precis med Stina i telefon, fan vad jag saknar henne! Det var första gången vi pratade "live" på 9 månader, helt stört vad underbart det var att höra hennes röst:)
Hon tar studenten imorgon, GRATTIS, men eftersom mottagningen inte kommer vara hemma hos henne så var jag tvungen att ringa idag:)
Hon ska åka som au pair 1-2 månader efter att jag kommer hem så det blir till att umgås intensivt innan hon försvinner för ett år, men jag ska åka och hälsa på såklart! Shit det kommer vara mkt att uppdatera när vi träffas, kommer få köpa sockerrik mat och prata i flera dygn:P

Fick precis veta att Ls fotboll är inställd men Hs ska vara som planerat, ett mindre barn att köra iaf:D

Nej jag återkommer, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0