GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JOHN-JOHN

Idag fyller John 25, STORT grattis! Du är bäst! En fjärdedels sekel:P Jag blev bjuden på festen, men hur snällt är det när han vet att jag inte kan komma?!




(när vi var på Britney:D:D)
 
Kul för honom att fylla år samma dag som hela Jönköping tar studenten:) Grattis även till alla studenter, denna dagen kommer ni minnas länge, om ni inte gör misstaget att dricka aldeles för mkt och få minnesluckor och däcka i ett hörn redan innan utspringet, men det hoppas vi inte på:D

Som ni redan vet så tar min älskling stina STUDENTEN idag, så ett extra grattis til henne:)

Min hunniebunny när hon följde med mig upp till Stockholm för att fixa visumet till USA!


Vi uppe i Funäsdalen förra året:)


Idag är det bara e vecka kvar till midsommar, känns inte så lovande kan jag inte säga, jag vill ha sommar för sjutton!

Nu väntar jag bara på att städerskan ska gå så jag kan träna och fixa, dax att gömma sig i rummet!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0