GRATTIS PAPPA!

Idag fyller min pappa år!! Eller hemma i Sverige så är hans födelsedag redan förbi men inte här:) Min pappa är bäst som ni redan hört, och det är överlägset. Har och kommer alltid vara pappas flicka, no doubt!! Han skulle offra allt för mig och såklart så älskar jag min pappa en massa!


Love you daddy!

Kvällen hos Carro igår var jättetrevlig, god mat i form och tacos och vitt vin till det!

Issa och Erica hugger in på nachos med salsa


Issa, födelsedagsbarnet Carro och Linnea redo att äta tacos!


Dax för efterrätt:D


Vi upptäckte rätt snabbt att alla 7 svenska au pairtjejer var blåögda och blonda, inte konstigt att alla tror att hela sverige är fyllt av blont hår och blåa ögon:P

Idag har jag inte gjort nånting, verkligen nada. Men jag ska inte klaga:P det var självvalt:) Har legat i sängen och kollat på NCIS-maraton så jag har haft riktigt trevligt!
Nu ska jag försöka få L att ta en dusch, kan gå hur som helst!
C ya!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0