Grattis till mig!

Denna gång är det mig själv jag grattar! Idag fyller jag 21!! Mamman var först med att säga grattis sen så var det tyst från resterande familjemedlemmar, men precis när jag släppte ut barnen genom dörren så kom de på det och jag fick till och med sång:) Pappan var sista coh kom på det alldeles nyss. Gratulationerna på Facebook droppar in med jämna mellanrum...åh vad jag är poppis:D haha!


Jag äter tårta på min 20-årsfest förra året:)


Festens bästa bild:) Jag och Johanna!


Ylva, Ida och jag i bilen på väg in till stan.

Dagen blir lugn, ska bli över 26 grader här idag enligt rapporten men än så länge är vi inte uppe i några sådana temperaturer, men klockan är ju bara 8.30 så jag har inte gett upp hoppet:) Ikväll blir det troligtvis middag med Anna och sen en drink(min första lagliga!!!) med Erica och en snubbe vi träffade förra helgen som har bott i huset som Erica bor i, lite cooolt att de kom fram till det!

Om jag kan samla energi så blir det lite träning nu eller vid 5 men på min födelsedag så kanske jag får lov att vara lite lat?!

Återkommer!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

TJOLLAHOPP :D GRATTISGRATTISGRATTIS

2009-06-25 @ 19:16:10
URL: http://www.karinkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0