Hemresedatum!!

Nu har jag fått mitt hemresedatum, allt känns så sjukt nära!!
Pratade med mormor&morfar och Tuva i telefon idag, Tuva har bott ute på Visingsö hela veckan och verkar trivas som fisken i vattnet.

Fick kort från John med på den nya inredningen i hans lägenhet, apsnyggt blev det. Ny TV bänk, nytt soffbord, nya mjuka pallar och matta. jag vill med inreda en lägenhet!!! GE MIG!

En bild på en chipmunk som jag och Erica såg utanför banken:D

Vet inte riktigt vad chipmunk blir på svenska, finns dom ens i sverige?? Gudomligt söt iaf där den smaskade på en kvarglömd frukt!

Puss, vi ses om ca 15-16 veckor!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha vet inte hur jag vet, men råkar bara göra det: sötnöten heter "Nordamerikans Jordekorre" :)



HOHO. Men det kanske går bra med "Piff" eller "Puff" också?

2009-06-18 @ 10:06:13
URL: http://www.karinkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0