Hur kan man vara så trött?!

Fruktansvärt trött idag, gjorde misstaget och la mig i sängen och sov ett tag så nu kommer jag inte kunna sova ikväll! Igår fick jag reda på att min värdmamma köpt en ny säng åt mig som kommer på måndag. Har velat ha en ny sen jag kom hit, man känner fjädrarna och den gnisslar som sjutton, men ofta jag skulle gå till henne och bara "jag vill ha en ny säng!" Haha, hon sa att de haft väldigt tunga au pairer/nannys innan mig:P Jag hinner ju sova i sängen i 2 månader iaf:P

Imorgon fyller jag år gott folk:) 21, ja blir gammal och livet börjar gå mot sitt slut, åldersnojja, jatack!
Just det sa jag det?! Barnen, mamman och mormorn ska ut och äta imorgon för skolan slutar, mamman sa "du får gärna följa med, men det kommer inte handla om dig, det kommer handla om barnen, bara så du vet!" tack för den, kan det inte handla om alla? men okej. Vet fortfarande inte hur jag ska göra, men det märker vi!

Nu ska jag börja med maten, skittidigt jag vet men den måste vara klar tidigt för äldsta killen ska på nån övning i skolan!
Ciao!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0