I wanna kiss you, but if I do then I might miss you babe.

Har precis varit på starbucks med Anna, tog en brownie så det blir till att träna hårt imorgon:) Ovädret försvann, var lite läskigt där ett tag när det blev bäckmörkt ute kl 8 på morgonen, men vi får hoppas på en bättre morgondag, speciellt i Göteborg där min kära kusin Lotta tar studenten. Gud vad jag skulle vilja göra det igen. Där satt vi i rondellen mitt i stan och hade champagnefrukost, ja herregud! Igår var det 2 år sedan, vilket det inte känns som!

Jag ser så sjukt mkt fram emot att komma hem nu, förväntansfull till 1000. Sommaren är ju det jag har längtat efter här i USA men kan inte hjälpa att jag är over excited över hemresan. Inte blir det bättre av at en au pair som jag pratat lite med ska åka hem i början av juli istället för i september, blir avis! Men samtidigt så vill jag inte alls missa min USA-sommar så jag är glad ändå:)

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och zappa runt lite, skönt med en tidig kväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0