Jobba ikväll?! Nej tack!

Det första min värdmamma frågade i morse var om jag hade något emot att jobba både ikväll och imorgon kväll, öhh vad tror hon??!?! Sa det, att nej tack men jag ska på födelsedagsmiddag ikväll. Jag menar om hon hade velat så hade hon ju kunnat tvinga mig, kan ju inte vägra, men hon är ändå så "normal" att hon förstår att det är lite sent att säga det samma dag. Fredagar brukar ju vara mina lediga kvällar. De hade blivit bjudna att följa med på baseball, 1000 dollar per biljett!! så cirka 8000 kronor alltså, helt stört, men ändå, jag ska hem till Carro:P

Sen åker hon iväg med katterna till veterinären, när hon kommer hem "pratar" hon med rocky och säger "maybe maria wants to have you for a little while, mommy has a lot of stuff to do" haha, vilken pik. Hon tror verkligen att jag inte har annat att göra än att ta hand om deras hund. Hon är sååå bussy, hon jobbar ju hela 2!! dagar varje vecka(jag jobbar ju BARA 5 eller 6) men hon tror stenhårt på det:P

Barnen har kommit hem, det kom en störtskur precis när jag och L skulle till parken så vi ställde in det. Jag pratade ett tag med John och nu skiner solen, men jag litar inte riktigt på vädergudarna så tror vi stannar inne. Tror jag ska hitta på något kreativt med L nu så mamman blir glad!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0