lista från Kenza

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Min värdmamma
3. Hur lång är du? 167?
4. Vilken var den senaste film du sett? Titanic gick på tv i söndags:)
5. Vem ringde du senast? hmmm, angelica, eller erica kanske
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " hemma nu?" till erica
7. Vad är dagens planer? kolla på Las Vegas om 20 min och sen kanske ta en nap
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem jag ska prata med, ringer vänner och smsar bekanta typ
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? den 29 maj när jag sa hejdå och de åkte hem till Sverige igen
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 06.35
13. Har du någon gång hittat en katt? nej det kan jag inte påstå, mina kusiner hittade en som nu bor hos oss dock
14. Vilken är din favoritplats? Sverige
15. Vilken plats föredrar du minst? gynekologstolen är väll nånstans på topp
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hoppas på volvo, vovve och villa
17. Vad skrämde dig som barn? inte så mycket om jag minns rätt, var vild!
18. Vem fick dig att skratta senast? Hunden rocky som fulade sig
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och linne så jag antar att det blir med!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1, för USA är ju knappast ett landskap
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det har väl hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja lite lagom
27. Vilken är din favoritglass? choklad med brownie
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en fetinglägenhet
29. Tycker du om kinamat? bästa bakismaten
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger sida oftast
33. Kan du spela poker? ja fast är riktigt kass
34. Tycker du om att mysa? Hehe, såklart
35. Är du en beroendemänniska? vet knappt vad det är, men låter inte som mig, är självständig
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, tror inte det
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, det är väl klart
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, skor och aktiviteter
42. Äger du dyra smycken? Hmm, njaa...har några små diamanter.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, och ska aldrig göra det heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ett körsbär, mums!
45. Vem är den roligaste människan du känner? jag umgås bara med roligt folk så kan inte välja:P
46. Välj ett ärr på din kropp? Hmm, det stora på hälen som jag fick när jag åkte bananbåt på landet med lotta!
47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning, nån ful som fanns på mobilen(amerikanska) på den svenska har jag älskade ängel med bert!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma sparar åt mig
49. Flirtar du mycket? Nej, det kan jag inte påstå
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt rum med självutlösaren:P
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, hälla i ny kan jag nog men inte byta
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men parkeringsböter
53. Vilken var den senaste bok du läste? Breaking Dawn från Twilight Saga, fuck vad bra dom är!
54. Läser du dagstidningen? Njaa..väldigt sällan
55. Prenumererar du på någon veckotidning?  nej inte just nu, sa upp allt när jag åkte hit
56. Dansar du i bilen? Haha, oh ja!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Z100
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vilka jag måste köpa födelsedagskort och frimärken till(massvis med födelsedagar som ligger framför mig)
59. När var du i kyrkan senast? Hmm, så längesen att jag inte kommer ihåg, Annika och Karins konfirmation?
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har för mkt tid i sitt liv:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0