Min pappa är bäst!

Helt klart! (Inte blev det sämre av att jag just upptäckte lite sponsring på kontot med avsändare DAAAADDD)Nu har han varit igång och byggt ett så kallat växthus på landet(vägrar börja säga hemma, kommer alltid heta landet även fast pappa och christin har flyttat dit helt nu) Fast det ska inte vara några växter i det utan människor, som inte ska växa:) haha, ser iaf skitmysigt ut och är lite pissed över at jag inte kommer få sitta där i och mysa i sommar!!
här är en bild:

Ser det inte übermysigt ut, och när det blir kallt ute så kommer ju värmen stanna kvar där inne:D

Överallt ändrar folket hemma på saker. Som sagt så har pappa coh christin flyttat till landet medans jag har varit här och sålt vårt hus i jönköping. sen köpte de en valp, avlivade en halt häst och köpte en ny, sålde en bil och köpte en ny. På mammas sida så har de byggt ut sommarstugan på visingsö, ska göra om hela kökets inredning och göra om fasaden. Min mamma har skaffat en pojkvän som jag aldrig har träffat och min kusin har med köpt en ny bil, gått från sambo till singel. Min kusin lotta har hunnit gå på bal och tar snart studenten och min längsta bästa vän Stina tar studeneten den 12 juni utan att jag är med!! Många av mina vänner har nu gått ett år på högskolan med massa nya upplevelser som jag bara hör lite ytligt om! snacka om att missa massvis!

Har upptäckt en sak. Det är svårt att hålla bra kontakt med alla vänner. Kankse bara är jag som har det problemet men man lever ju nu två helt skilda liv, man brukar prata en del om gemensamma saker som hänt och en del om individuella saker, nu kan man bara berätta om individuella skaer och det blir som att man sitter och rabblar upp vad man har gjort sen sist, hur kul är det för den andra att lysna på. "sen åt jag en macka....med OST! det du!!" klarrt att jag pratar med mina vänner, jag måste prata med dom annars hade jag inte överlevt:D men, jaja, tror jag gick vilse i mina egna tankar så vi lägger ner nu, haha!

Nu måste jag åka och hämta H från hans fotbollsträning!

ses snart!!(mindre än 4 månader kvar nu, berättade det för pappa precis, samtidigt som jag studsade upp och ner i soffan och klappade händer  ;P haha)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahha nu sitter jag ju o skrattar för mej sj åt det där med osten! men jag håller helt med dej om att det är svårt att hålla kontakt med alla hemma, vilket är jättesynd, men tänk vad mycket kul vi har o ta igen om 4 mån :D skickade precis mess om niagarafallen 12-13? Du är ledig då va? Plzzz säg att du är de :)

2009-06-04 @ 23:47:54
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0