Miss mismatch

Gud vad rolig jag ser ut just nu. Upptäckte precis att hela jag är rosa, i olika nyanser. Mörkrosa strumpor, neonrosa jeans, ljusrosa t-shirt och titta just efter och ja, jag har även rosa trosor! Dax att byta om? Japp!
Var precis på posten(iklädd allt det rosa men jackan täckte ju hälften:P) och skickade iväg den första omgången med kort, surt bara att 2 av dom garanterat kommer komma fram för sent!

WEEII! fan vad glad jag blev nu, kollade om CC bokat min flygbiljett hem än och från att det stått att jag ska ansöka om datum som det gjort nu ett tag, fast jag redan ansökt så står det nu att de jobbar med att boka min flight:D
Kände att jag hade flyt och kollade Swedbank för att se om jag fått min skatteåterbäring..och javisst hade jag det! 8142 kronor rikare(eller de är ju mina från början egentligen men det känns som man får dom:P)

Fan vad nice:)
Nej kanske att man ska göra något vettigt? eller ne jag ångrar mig, men ska nog byta från dator till TV:D hehe

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0