Nästa, New York

Jag, Erica och Filippa(ska någon mer med? i don't know:)) ska alldeles strax ta tåget in till NYC. Ska bli fruktansvärt skönt att komma ur huset:)
Ringde och pratade med pappa innan, de hade varit i/på? Flen igår, alla som känner mig fattar att jag inte vet var det ligger, är världens sämsta på geografi:P Iaf så var det kul at prata lite strunt dessutom så ringde jag den vanliga telefonen, woow, omväxling:P
Varken min paket eller mitt kort har kommit fram än. Kortet kan jag förstå för jag la på det för typ 3-4 dagar sen, men paketen skulle bara ta 4-5 dagar och nu har det gått över en vecka!

Nej, dax för världens bästa stad, New York City!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0