Nordamerikansk jordekorre

Så hette den lilla sötnosen visst fick jag veta av smarta kusin Karin!

Nu har jag precis bokat mitt och Angies sita flyg, det från hawaii till Newark, känns himla skönt att ha det avklarat. Blev lite orolig för priserna blev jättehöga igår, men ida var de på något sätt billigare igen. Vädret suger fortfarande och enligt prognosen ska det ösa ner imorgon på midsommar också, great! Men vi sk aju vara mestadels inne ändå. Sen på lördag ska vi fira midsommar hemma hos erica:D:D blev så glad när jag hörde det, kommer ju kännas som sverige med regnet också! Fast tror nästan det kommer bli hos mig istället för Erica, jag är ju ensam hemma:)

Nästa gång jag skriver ska ni få se mina nya inköp!

Tror jag ska gå och sova en liten stund igen så godnatt gott folk

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0