ojojoj

Gymmet var hårt! har fått min egna personliga tränare, ERICA! fan vad hon körde med mig. Vi gjorde övningar med sånna där stora gummibollar. rullade iväg några gånger men efter att väggen blev min bästa vän så gick det rätt bra. benen är som gummi, asbra! Frågan är bara om jag kommer kunna gå imorgon, eller ens komma ur sängen?

Ikväll var tanekn att jag skulle möta upp walter och henrik från jönköping som är i NY men eftersom vi ska festa mellan 14-04 imorgon så kändes det lite väl mycket. Det är nämligen match mellan sverige och danmark vid två så då kommer också alkoholen börja flöda:D Min familj åker till sommarhuset idag vid 5 så kommer ha hela huset för mig själv, asnice! dock så suger vädret fotfarande har regnat heeela dagen och ska tydligen göra så resten av dagen också, bajs!

Kvällens nya plan är bio med erica och filippa!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0