Pissväder

Usch vad jag inte gillar vädret just nu, igår bara pissade det ner. Var hemma hos erica och kollade på Wipeout och finalen av Make me a supermodel. Klart det var lite blött när jag gick dit, men inget regn iaf! Sen vid 23 när jag ska ta mig hem igen så öser det ner, så det var bara till att låna ett paraply och klaffsa hem! De har ju inga gatlampor heller så jag såg ju inte var jag satte fötterna. Skämtade om det med mina världföräldrar i början när erica precis hade kommit hit att man nästan får ta bilen för det är så mörkt(det tar alltå ungefär 1,5 minut att gå, max, det är 4 hus bort) deras svar var "va? går du dit? men klart du ska ta bilen!" haha, jag glodde lite halvt på dom för att se om de skämtade men konstaterade ganska snabbt att de var seriösa!!:P

Gud vad trött jag är, vet inte vad det är med mig, men vädret suger och jag ska inte klippa mig idag igen så blir nog till att gå och lägga sig en stund igen, kanske en sisådär 4-5 timmar:P Ne det får vi verkligen inte hoppas för isf kommer jag aldrig kunna somna ikväll!!

See you later

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0