Poolhäng

Dagen började med Zumba med erica och carro vid 10, kändes lagom kul att masa sig upp när man har sovmorgon! dusch och sen blev det till att hoppa i bikinin och ta sig hem till filippa som är den lycklig av oss som har poooool!
Vilket hus hon bor i alltså och lustigt nog så testade jag inte poolen utan höll mig på min handduk i solen, jag som alltid är bland de första i vattnet:)

Sen har jag bara jobbat och lagat mat, har sagt det innan och jag säger det igen, jag är snart värsta mästerkocken alltså!
Så kul när vi låg där och solade och jag berättar om att jag och angelica såg en tvättbjörn i ett av träden i central park i söndags.
jag: "alltså vi såg en tvättbjörn i central park i söndags, det var ett stort hål i stammen och den satt där och kraffsade och sen såg vi att det var en unge där i hålet"
erica: va en unge? en människounge?
jag:ehm?

hon får allas konfunderade blickar på sig och vi börjar asgarva allihop, för er segisar som inte förstår varför vi skrattade så kan jag ju berätta att det var en tvättbjörnunge och ingen människa skulle varit väldigt udda om det satt en människounge i ett hål i ett träd! eller det kanske bara är jag som tycker det:P

Nu ska jag alldeles strax gå och sova, imorgon blir det zumba med filippa och sen lunch med anna, me like!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0