Slappsöndag!

Efter två dagar av party är man lite halvseg, minst sagt. Inte bakfull någon av dagarna faktiskt, bra jobbat! I morse åkte vi in till Ramsey för brunch vid 2 på ett supermysigt diner som jag aldrig har lagt märke till innan, dit måste jag gå igen. Orkar inte ladda upp bilderna från gårdagen just nu men tar det senare idag! Vi had sjukt kul iaf, vet inte när jag skrattade så mycket senast alltså, OMG!!!!

Nu ska jag gå ner och lägga mig i sängen och glo på TV innan familjen kommer hem. Orkar itne vara social med dom så måste låsa in mig innan jag hör garagedörren öppnas!

PUSS
(btw så fyller jag år jättesnart, typ 4 dagar, eller jag vet inte om jag ska räkna med idag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0