Snart off för lunch med Anna!

kom precis hem från dagens zumba, ska duscha och sen ska jag in till Ramsey för lunch med Anna! Kvällen bjuder på jobb tyvärr men jag överlever väll det också.
Har ju fått den glada överraskningen at jag är ledig hela helgen!

Har dessutom fått veta att jag kommer få vara på Johns pass igen när jag kommer hem i oktober så jag är glad och förhoppningsvis så kommer det få mig i form igen även om jag just för tillfället spenderar en hel del tid på gymmet, californien och hawaii känns inte lika långt bort längre så nu är det hårdhandskarna som gäller (så vi får helt enkelt ignorera att jag låg i sängen och åt M&Ms igår!

iaf så känner jag att jag börjar få lite bråttom om jag ska hinna i tid så måste slita mig, pusss

Kommentarer
Postat av: ida

wohooo, då tränar vi ihop varje fredag från o me i höst då :D

2009-06-03 @ 17:01:12
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0