Solig dag i Central Park

Åkte in till City runt 12-1 och tog oss sakta uppåt mot Central Park. För min del blev det pizza med broccoli, lök, tomat och svamp och sedan ett par nya skor!

Blommiga och fina!

Sedan hittade jag även min efterlängtade duffle bag! Den ska användas son handbaggage till Cali/hawaii coh sen hem såklart. Skönt att både kunna rulla och bära som vanlig bag.


Köpte en dricka och en burk med melon, annanas och jordgubbar sen gick vi sista biten till parken. Vi hittade en perfekt gräsplätt i solen och jag strippade ner till bikini och så låg vi där på min blårutiga filt i några timmaR, så satans underbart!!


Vår utsikt från filten:)


Angie


Jag trivs som fisken i vattnet, fast i solen då:D

Till middag tog vi mod till oss och köpte mat från ett stånd på gatan, det luktade så gott och det var jättelång kö så vi vågade. Blev en kyckling Gyro, typ pitabröd med sallad kyckling och vitlökssås, det var lika gott som det luktade:D:D

Nu ligger jag här hemma och ska snart sova, är trött så det skriker om det men imorgon kan jag gå upp mer n en timma senare än vanligt för bussen till camp kommer senare än bussen L tar till skolan!

Dagens outfit

Jag var inte riktigt med på när självutlösaren gick av:P

Skor - Pierre Dumas (de jag köpte idag)
Kjol - Abercrombie and Fitch
Linne - Hollister (det jag fick av Erica och Filippa)
Bikini - H&M

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0