Solig födelsedag!

Var lite skeptisk till de 26 grader som hade utlovats, men de kom till slut:D Låg ute på terassen mellan 10.30-12.30 och fick springa in och kolla mejl och facebook lite då och då eftersom jag blev bombaderad av grattisönskningar hela tiden, det är inte lätt att vara populär:P haha

När barnen kom hem blev det lite mat och sen bar det av till poolen, (familjen är medlem i en poolklubb så dit åker de under sommaren) stavas det med ett eller två o?Jag kör på två! där blev det solande och badande. Ericas fmailj är också medlemmar så vi slog ihop oss där med våra barn. Jag hamnade i poolen med min flicka L och Ericas jämnåriga tjej L, jobbigt att de har samma bokstav, men aja. Li får vara min och Le Ericas:P Vi såg en snygg life guard, som tittade inte så mkt diskret på oss, hehe:D

Kom hem och fick paket av familjen. en blommig klänning, en gul tunn kofta, två par örhängen och ett halsband med peace-märket, jag blev glaaaaad:P

Gick in på datorn och möttes av en bombaderad inkorg, både vanliga mail och mail från facebook så det tog ett tag att komma igenom allt. en dusch senare så inser jag att all sol idag(utan solskydd såklart) har gett resultat, ett inte så snygg resultat, ett rätt så rött resultat!! Men rött blir brunt right?! Iaf innan det faller av! Upptäckte också vatten i ena örat så fick hoppa runt på ett ben med huvudet på sne ett bra tag innan det åkte ur:P

Kvällen bjuder på middag med Anna och sen en drink eller två med Anna, Erica och några killar vi träffade i helgen, får se hur det blir! sovmorgon imorgon iaf, skönt det. Barnen har ju ingen skola så mamman sa att jag får sova tills barnen väcker mig och de brukar kolla på TV så länge de kan om de får chansen och de vet att om de väcker mig så kommer ja se till att de stänger av :D

Nej dax att fixa och trixa, ni ska få se resultatet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0