Sommarledig!

Från början såg mina helger inte så bra ut men nu helt plötsligt så är jag ledig varej helg i juli, asgött! dessutom masa extradagar. Är ledig från den 2:a juli kl 18 tills den 6 juli. Sen åka föräldrarna iväg 24-28 juli så då är jag med ledig. Jag får ju inte ta hand om L dygnet runt så istället ska farmor eler mormor göra det så jag blir helledig! Sen sista veckan i augusti så drar hela familjen  till Mexico så då har jag hela huset för mig själv!

Nästan så jag ser fram emot den 27 juni(när båda killarna åker till camp och är borta 7 veckor i sträck) mer än den 25:e(min födelsedag!!)

Fick mitt första födelsedagskort igår, det var från mormor, morfar, tuva och mamma. tuva hade skrivit så fint och ritat blommor. tog ett kort som jag lägger in sen:)

Nu ska jag skicka små notiser om min födelsedagsmiddag till girlsen häromkring!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0