statistik

Min statistik har sakta men säkert gått uppåt, och så idag, min födelsedag så har den gjort en totalkrasch. Vad är detta?!
Jag klandrar er inte, det är ju sol ute, eller det var sol ute, den gick precis i moln men vi hoppas den återvänder:D:D


Uppdate: Men näeee, nu skulle jag ut och lägga mig, vilka har då inte intagit tomten?! Trådgårdsmästarefolket!!
grr, varför måste de klippa och rensa och mojsa just nu? Gud vilket i-landsproblem(familjen har så mkt pengar att du lejer bort allt arbete) med fortfarande så, gud vad irriterande!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

JA MÅ HON LEVA ! :D grattiiiiis, wäää!!



haha ja du får ge de lite tid tor jag! här var de 27 grader när jag kom in till stan vid klockan fem i eftermiddags... måste vart över 30 mitt på dgaen, jag gillart ! :D



har du haft en bra födelsedag?

2009-06-25 @ 21:03:21
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0