Underbar kväll:D

Vi hade en jätterolig kväll igår! Först åkte jag och Anna in till battery park, mötte upp Angelica och Annas vänner. Hann med sista dansen runt stången och sen lite chill med Angelica, Amanda och deras vänner. Tog oss vidare till Union Square och Den svenska midsommarfesten där jag mötte upp Carolina. den öppna baren stängde för tidigt så det blev till att KÖPA en öl, men vad gör väll det.

Fick armband in till VIP avdelningen där Adam Tensta hängde och pratade med massa folk och drack drinkar. Kände för att vara lite ekonomiska, så jag Angelica, Amanda och Carro gick över parken och köpte en fetingflaska vin som vi delade på medans vi tog massvis med bilder och jag köpte mig en cheesebörgare på otrevliga mc donalds.


Kvällens detaljer!


Midsommar i Battery Park, lyckades få en väldigt fin bild:)


Precis vid vattnet


Jag?kort? (eller kanske att alla andra är långa)


Amanda och jag:)


Jag är glad på vin!


Jag vaktade flaskan med mitt liv!


Jättenärbild på Adam Tensta i VIPn


Klubben


Adam gömde sig utanför toaletterna


Amanda och Angelica


Carro är taggad när Adam uppträder




När vi kom ur taxin hemma hos mig kl 6 såg Angies hår ut såhär;P

Idag sov vi länge:) körde amdanda till tåget och sen tog jag och A med oss erica till IKEA  för köttbullsfrukost och inköp av mat till dagens midsommarfirande här hemma hos mig med Mig, Angelica, Issa, Filippa och Erica. Så det blir sill, dillpotatis, och gravad lax och såklart jordgubbar med mjölk till efterätt. Var även i en Liquor store på vägen hem och köpte dricka så det räcker till halva bostadsområdet:D:D

dagens outfit:

Den nya jeanskjolen från Abercrombie and Fitch
Skorna från Urban Outfitters
T-shirt från Aeropostale
Sidenjacka från H&M
Silverarmband från Ralph Lauren

Nu ska vi äta!!
PUSS



Kommentarer
Postat av: ida

haha ja de är sjukt skönt o va tillbaka. är typ sönderstressad för att läsa ikapp mig på alla bloggarna bara ;)



du, ingen dålig midsommar du verkar ha haft. midsommar i new york, jaaaatack! och ni hade tusen gånger varmare än oss, här regnade de mitt på dagen iaf.. sen slapp vi de trott eller ej! har värmen kommit till NYC än? :D

2009-06-21 @ 14:12:43
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Lotta

fan va snyyggg du vaa!!!!!!!

(o kära maria, smoking kills you!)

2009-06-22 @ 12:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0