Underligt

Fick en underlig komentar på mitt förra inlägg, eller det underliga är att jag inte känner människan som skrev "förlåt, men du har ingen snygg klädstil". Jaha, ja jag själv tycker att min klädstil är rätt normal men om denna Ebba nu tycker den är ful så undrar jag vad hon får ut av att skriva det till mig?! :D Men det kommer jag nog inte få veta, och det är nog lika bra! Vad ska jag svara liksom, "åh tack så jättemycket, din åsikt betyder så mkt för mig så jag ska nog ändra hela min stil!"

Iaf så har jag precis sovit en stund, hela veckan så har det kännts som världens förkylning ska bryta ut men det händer inget så börjar bli trött på det nu, tror jag ska köra på att dricka bort den, alkohol dödar ju bakterier:P Solen tittade just fram men jag ska ta en dusch istället för att gå ut, håret måste hinna torka innan jag slutar för här ska det bli stora lockar tills ikväll!

Har jag sagt det förrästen att vi ska på fetingparty ikväll där Adam Tensta ska uppträda?! Det är kopparbergs cider, piggelindrinkar och Björn Borg är med och sponsrar det hela, ska bli så jävla kul!



Ha en glad midsommar allihop!!

Idag fyller morfar år också, GRATTIS!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ebba

Förlåt om jag sårade dig eller något, men jag har bara börjat en ny fas i mitt liv genom att tala sanning, men om det var att ta i lite. Får jag väl försöka på annat sätt.

2009-06-19 @ 20:29:15
URL: http://bebiis.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag laste precis ebbas blogg och hon ar en liten fjortis sa du behover inte ta at dig maria!

plus att jag var ditt smakrad sa jag vet att dina nya klader ar skitsnygga! :)

2009-06-24 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0