Wooow, vilken bil:D

Nu har vi alla varit på Hs konsert, fy fan vad det lät! mitt lagom musikaliska sinne höll på att gnissla sönder när flöjterna spelade falskt, eller varför ska jag peka ut just flöjterna? alla lät lika hemskt. Som om scenen var full med farmdjur i akut panik!

Vägen hem var dock underbar:D alla skulle till dairy queen(glasställe) men jag och min kära huvudvärk ville hem, and guess what?! jag fick ta pappans bil hem, halleluja! En Lincoln tryckte ner gasen 2 millimeter och flög iväg, högtalarna ska vi inte tala om, hela bagaget är fullt av dom, me like, nej jag menar me loooove!

Kommer hem och ska ta ut hunden, vet att det regnar, går ut i min tunna vårjacka, och det är inte så farligt. Tills himlen öppnar sig och vattnet rinner längs med rygg, armar och ansikte på mig, jag menar genom jacka och tröja på 30 sekunder, hunden såg ut som en dränkt katt fast han är hund:P fick vira in honom i en handduk och han såg så söt ut att jag tog bilder, men dom orkar jag inte lägga upp nu utan det får bli imorgon:)

tack och hej
Puss 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahha det låter precis som alex skolavslutning iförrgår, de hade en himla orkester med 11-14åringar o fyyy, man var ju tvungen att behärska sig för att inte göra några dumma grimaser inför alla stolta föräldrar haha. Och jag är inte ens musikalisk sj ju :P



pussa

2009-06-12 @ 06:10:15
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0