21.00

Jag glömde ju en sak i six flags inlägget. när man åkte superman så tiltade de hela grejen 90 grader så man låg ner med magen mot marken hela vägen, ashäftigt! en annan sak jag kom på är att de som jobbar på attraktionerna är inte alls lika heta som de på liseberg, kan vara att de har amerikanska gener iofs:P

Funderar på att gå till gymmet imorgon efter provet, var ju inte där idag så något måste jag göra! Och så har jag 2 eller 3 skivor kvar från min sex and the city box som måste ses innan mamma ska ta med den hem den 29:e:(

Nej nu ska jag byta profilbild på facebook, så kul har jag!

Älska:

http://www.youtube.com/watch?v=GyyJ0jksJy4&feature=PlayList&p=7E0445C7712B3D87&index=0&playnext=1

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0