å ä och ö

Ja som ni såg i förra inlägget så har jag lyckats skriva ett inlägg på min egna dator, inte så att internet funkar som vanligt, utan bara att jag har lyckats hitta ett litet områda i soffan på övervåningen där det funkar, så det få helt enkelt bli mitt nya ställe!
 
Idag går min kära kusin Lotta på bal, så pissed över att jag inte kan åka och titta på henne, slår vad om att hon kommer vara bländande vacker, hon har alltid haft ett gott öga på stil och skönhet:) (säger man ett gott öga? låter så fel, men ni förstår vad jag menar:P)
Jag hoppas iaf att hon får en underbar kväll och att vi kan prata i telefon snart innan studenetn som jag med kommer missa.

Barnen roar sig själva och jag har inget att göra, D har en kompis över, L glor på TV och H spelar trumpet med sin lärare, snart är nog lektionen klar och då lovar jag att han kommer rusa ner till de andra killarna och spela Wii.

åhåh, jag har höpt en rosa visp och en rosa slickepott, fatta att jag är taggad inför att flytta hemifrån, kommer förköpa mig med inredning, sparar redan pengar. Har det mesta redan nu, behöver bara en dammsugare och en kaffekokare, inte så att jag dricker kaffe men man borde väll ha en ändå?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0