a, a och o

Ja det ar bokstaverna som jag sakanar, fast med lite prickar och ringar over, kan ju tyvar inte visa er men eftersom jag omger mig med smarta vanner sa borde alla fatta anda:P haha!

ja internet pa min dator funkar fortfarande inte, sa psykiskt storigt, ar inte van vid att inte ha de svenska bokstaverna sa trycker pa fel knappar hela tiden. Vantar pa att barnen ska sova sa jag kan ga over till erica!! Idag blev jag pahoppad av en kvinna nar jag var dar med barnen
Hon "Do you want sunscreen? I got some in my car!"
Jag "hmm, no thanks I'm good" (tanker: ooh vem ar du? jag kanner itne dig!)
hon " are you sure, i got some if you want"
jag " thank you so much but I fine"
Hon: "You should always use sunscreen in your face, i just had cancer in y face!"
alltsa vad svarar man?
Jag "oh I'm so sorry"
hon "are you a nanny? Where are you from?
jag "yes i am, i'm from sweden"
hon "You don't want to date a 35 year old fat guy do you?"
jag "hmm, hahaha(ler som ett fan(inte fan, utan ett a med en ring over)) haha, no i think i'm good"

Sen gick hon.
det klickade lite i hjarnan da jag kom ihag att erica traffat en tjej i parken som hade haft cancer och som hade en tjock man med sig som lekte med barnen och mamma kanske inte skulle klara sig, de visste inte riktigt, tank om det var hon som "letade" efter en ny fru at sin man? Fy vad hemskt isf!!

jag gar iaf i ratt riktning, har ju legat ute och solat idag och brande mig inte:D Weeii!

Nej nu ska jag gaaa, pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0