framtiden

Usch ibland kan jag få sån ångest inför framtiden, eller jag vet knappt vad ångest är eller hur det känns, men kan tänka mig att det känns så:P Vet inte vad jag vill eller vad som är bäst eller nånting, var på gymmet idag och såg en instruktör som visade en gammal man i rullstol hur han skulle träna. Om jag går hälsopromotion så kan det vara sånt jag kommer göra och det vill ja verkligen inte, jag vill bli kostrådgivare(tror jag, kan fan inte bestämma mig, nästan så jag önskar att jag trodde på gud så jag skulle kunna be om ett tecken från honom eller nått) Skulle vilja hjälpa "vanliga" människor men också de som behöver ändra sin kost pga sjukdomar mm. Får se om jag kommer in nu i höst, och om jag gör det så får det INTE vara fler med de betygen som söker nästa omgång då jag ska in!!

Över till en helt annan sak, jag har kommit på att jag har sjukt svårt att säga "jag älskar dig" till folk. eller ja, inte vilket folk som helst utan de jag älskar såklart:P Har aldrig älskat någon anna än min familj och vänner så jag hoppas att jag har lärt mig tills min blivande pojkvän kommer in i bilden! Har tom problem att säga jag älskar dgi till mina föräldrar och vänner, och dem älskar jag ju verkligen! Är det nått man kan öva upp tror ni?

Sitter här och gör ingenting, barnen har inge läxor nu i veckan för de har något som verkar likna nationella prov hela veckan så önskar att jag kunde trippa över till erica och ha trevlig i väntan på Top Model FINAL!! jag har dock inte hunnit kolla på de inspelade avsnitten som jag har på tv:n så i mittt huvud så är det fortfarande 4 tjejer kvar och inte två, vet inte ens vilka två som är kvar, hoppas det är Alison och Amina:)

Ja just det jag har köpt en ny klänning men funderar på att lämna tillbaka den, sitter bara snyggt över brösten om jag står helt stilla och det är inte vad jag planerar att göra i en sån snygg klänning!

vänta så ska jag ta kort:P...okej, det tog lite tid:P
Men här är den:

Jag älskar tyget (kanske inte med mina rosa jeans till dock:P)men försöker lära mig att inte köpa sånt som inte sitter perfekt! äsch, vi får se hur det blir:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0