Greys Anatomy!

Tack erica detta glömde jag ju skriva!

Igår så var vi hemma hos Filippa(jag erica och carro) för att kolla dubbelavsnitt och säsongsavslutningen på Greys Anatomy.
Fy fan vilket slut!! Alla fyra satt där i chock och med tårar i ögonen, don't miss för allt i världen!

Idag har jag tapat bort ett barn för första gången, grattis allt måste ju ha en första gång! Bussen kom men bara L och D kom av, hade ingen aning om var 9åriga H var nånstans. L sa att han stannade kvar för att plugga matte eller nått, öhh jaha?! Varför vet inte jag detta och när tar det slut? Ringer och ringer till v-mamma K men inget svar. ringer pappa R som ber mig ringa Hs playdate som skulle komma till vårt hus, bara det att han inte vet vad de heter i efternamn så jag kan inte kolla upp numret. Tar med L och åker till skolan för att se om han står där och väntar, går igenom hela skolan men ingen unge i sikte, nehe, så vi åker hem igen. Ls playdat kommer men H är fortfarande borta, har vid detta laget ringt K en massa gånger men inget svar, R säger att jag ska fortsätta ringa tills hon svarar, jaha! Tänker vid detta laget att han antagligen är hos sin playdat även om lärarna inte får släppa iväg ett barn med fel förälder om ungen inte har en lapp med sig där det står att det går bra, för playdaten har ju inte kommit hit som han skulle. efter över en timma ringer K och säger att han är hos playdtaen fast de skulle varit här, hon är inte direkt road av att läraren släppt iväg honom! Iaf så får jag beröm över hur jag hanterade situationen:D jag ligger på plus nu alltså:P

Mamma och tuvisen har nu kommit fram till YMCA på manhattan där de ska bo så nu lääängtar jag tills imorgon!

På söndag ska vi se lilla sjöjungfrun på Broadway, grynet kommer älska de fina kläderna:D

puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaaa ååh, jag älskade den o jag kan ju säga att hade jag vait åtta hade jag varit ännu mer till mej. Bra födelsedagspresent hon får att komma hit o träffa dej o allt annat här :D



Ha det så jättebra nu, så bokar vi flyg hem när allt är tillbaks till det vanliga igen ;)Smart det där du kom på med hemflyget, jag hade inte alls tänkt på det, men du har la rätt som vanligt.. suck!



Pussar

2009-05-16 @ 05:20:10
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0