Greys-kväll hos Erica

Jag, Caroline och Filippa tog oss hem till Erica för att kolla på veckans avsnitt av Greys Anatomy. Dubbelavsnitt nästa torsdag, späääännande! Vi är några som tror att hon(kan inte säga vem:P för er i sverige, och om du inte vill vet något alls så sluta läsa nu och hoppa till nästa stycke).......ska dö och några att hon mirakulöst överlever, fast de som tror på överlevnad har antagligen ändrat sig efter dagens avsnitt)

Iaf:) Nu lägger jag här i sängen klockan är 00.04 och jag har läst klart alla blogar som jag följer, så snart dags för sömn. Imorgon hoppar vi över träningne och åker till mallet istället. Det är jag, erica, caroline och sen så joinar nog anna efter att hon är klar i skolan. På kvällen bär det av in till City för utgång, jag erica och caroline igen:P och så carolina och så ida och emma som är här på beök från sverige:)

På söndag, om vädret tillåter så ska vi till Six Flags amusementpark(stavning?) så satans otroligt taggad. Älskar berg-och-dalbanor! gaaah!

God natt mina älsklingar, emma knäckebröd,  jag vill ha en update om din kväll!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åååh! Six Flags is it!! Bara för att varna, på söndag så räknas jag som typ 6-7 år, inte 19, okej? Kolla in min senaste bild på bloggen förresten, hur bra kan det bli egentligen? :D

Puss o gonatt på dej min lilla sjögurka :)

2009-05-08 @ 06:39:15
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0