Hos Angie

Hej hej, bloggen:)

Sitter här i Angies kök, lyssnar på musik och kollar på när hon lagar scrambeled eggs med broccoli:D hehe, jag gillar att inte göra nått:P

Igår gick vi på bio med Caisa och Nina och såg Ghosts of girlfriends past. Liten lätt film med humor, helt klart sevärd, men inget speciellt. Sour Jelly Beans, chips och iced tea intogs, mumma!

Från början skulle vi varit mkt fler tjejer hemma hos Angie och lagat mat och kollat på film eftersom hennes familj skulle resa bort i fredags, men så kom de hem igen eftersom flyget ställts in och eftersom ingen visste att hon skulle få en hel del besök så ringdes samtal hit och dit för att avbryta det hela:P haha!

Idag ska jag shoppa lite är tanken, behöver ett vitt vanligt basic linne och ett par shorts. Trivs som fisken i vattnet i mina neonrosa jeans iaf, Kan lysa upp ett helt rum:D

Kom ingenstans på schizopreniarbetet på tåget hit! första tåget fick jag sällskap av Erica och Anna som skulle in till björn borg festen och andra tåget var fullproppat med folk så fick inte riktigt plats med både böcker och dator i knät.
Får sitta uppe i natt när Angie sover och sen skriva färdigt på måndag och tisdag.
Nej nu är frukosten klar, måste gå:)


(inte våra scrambeled eggs, men orkade inte ta kort - google)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0