I'm still here!

Vid den amerikanska datorn alltsa, damp!
Blir ju sa trakiga inlagg utan bilder. Imorgon bar det iaf av till Florida, fasen vad taggad jag ar! Flyget gar 11.15 sa ska kolla nar vi maste ge oss av med taget, har dock upptackt ett mindre problem...hur ska vi komma till taget?! Far verkligen hoppas min vardmamma kan kora oss annars blir det lite jobbigt att ga i en, vad kan det ta? en timma? Far fraga henne nar hon kommer hem! Idag ska jag ta en snabbis till mallet och lamna tillbaka en klanning och sen sola och trana innan barnen kommer och vid 4 ska jag hamta mamma och tuva pa taget!

TTYL, puss

Kommentarer
Postat av: Erica

För bövelen Maria, jag kan ju köra er!!:)

2009-05-22 @ 01:33:04
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0