Imorgon smäller det!

Imorgon kommer dom, min söta lilla mamma och grynet som fyller 8 år idag!! Gud vad jobbigt det känns att hon växer så snabbt, för mig är hon fortfarande en lite skitunge med namn Tuva som bara vill sitta i mitt knä och pussas och kramas<3

Av misstag så såg jag moster Maries ststus på facebook som handlade om att hon ska baka glödhoppor till mig idag som mamma ska ta med sig hit!!  Var tänkt som en överraskning, men saker på facebook är ju inte direkt privat:P haha! Bad mamma ta med hembakat bröd men hon var tveksam, tur då att moster m är så snäll. För er som inte vet vad glödhoppor är så är det tunnbröd som du steker i stekpannan utan smör, hur satans gott som helst!

Är klar med sex and the city boxen nu med, känns lite sorgligt har långsamt tagit mig egenom dessa dvd:er i väntan på att barnens aktiviteter ska ta slut, fick boxen i julklapp så det har tagit sin lilla tid:)



Har även kollat på massa inspelade avsnitt av desperate housewives och gossip girl idag, har en del att ta igen efter allt pluggande då tv:n inte prioriterades!
Idag ska jag köra D till den sista av han social skills classes(alltså seriöst?!?! lära en unge hur man är social?) ska bli skönt att åka de 35 minutrarna varje håll, dessutom så håller klassen på i typ 1,5 timmar(det är då man behöver satc som sagt, men nu är det ju sluuut!) Nje nu kommer bussen med barnen om 9 minuter, måste lägga in deras färdigvikta tvätt i garderoberna!

Längtar



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0