jag lever

For er som trodde natt annat sa lever jag, har tom sovit tva natter i sangen "hemma" men har kannts sa trisst att skriva ett inlagg om semestern nar min dator inte funkar och bilder alltsa ar uteslutet! Ska verkligen forsoka fixa det tradlosa internett nu i veckan och sen far ni semester i bilder och text:) Sitter och skriver har medans mitt lilla gryn ligger i min sang och sover, hon ville sova har i natt och saklart sa fick hon det, jattemysigt!

Kommer hem om cirka 4 manader, shit vad snabbt tiden gar! John, om du laser min blogg? sa hittade jag iaf t-shirten som du ville ha och karin!! FEEL FREE ATT GORA OM DESIGNEN PA MIN BLOGG, har vantat pa en san forfragan!! sag till om du vill sa skickar jag mina inloggningsuppgifter till dig!

Igar tog jag med mina vardbarn, Ls kompis serena, tuva och mamma pa carneval, typ som tivolit hemma i jonkoping, riktigt kul faktiskt, alskade rutchbanan som man akte i pa en sack:P akte 2 grejer och gick dumt nog in i lustiga huset som inte var det minsta lustigt utan bara ubertrakigt! barnen gillade det iaf och tuva vann en papegoja pa ett spel som hon nu ligger och kramar i somnen. Tuva ar sa kul for hon forsoker verlkligen gora sig forstadd, tar kontakt som 17 medans L ar lite mer tillbakadragen. Grynet visar med handerna gor ljud och hela fadderullan, far 1000 guldstjarnor for sin effort och tycker nastan lite synd om henne ibland nar L inte forstar.

nu ska jag se om tuva vill vakna sa vi kan ata frukost!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Karin

Skicka skicka :D Hihi - jag tycker bara sånt är sköj, som vi säger här i GBG ;)

Saknar dig massor och åter massor!



Lotta vart förresten bländande vacker nu när vi lämnade av henne på balen.. Min lilla storasyster har blivit så stor!



Puss o kram

2009-05-29 @ 21:49:38
URL: http://www.karinkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0