jävla idiot!

Igår höll jag på att smälla till killen som tankade min bil. i New Jersey så får man som bekant inte tanka sin egna bil utan du vevar bara ner rutan och säger vad du ska ha! Iaf så skulle jag bara ha bensin för 5 dollar som blir lite mindre än en kvarts tank, för bensinlampan hade börjat lysa. Har en digital mätare i bilen som sa att jag hade 50 miles kvar innan jag tankade och när jag var klar står den bara på 60 och lampan lyser fortfarande. Jag frågar om nått blev fel eftersom jag knappt fick nån bensin, får svaret "ja men du vlle ju bara ha för 5 dollar" " jag vet men jag borde ju få en hel del mer än 10 miles?!?!" "jag kan inte göra nått det är så det blir" "grrr, idiot, vänta dig inte att jag kommer tillbaka!!!!"

körde ut på vägen igen och svängde in på nästa mack, tankar för lika mkt och mätaren hamnar på 140 miles. så först var det från 50 till 60 och sen från 60 till 140, lika mkt pengar, nån som ser skillnaden? fucking asshole!!

Har för en timma sen kört mamma och tuva till shutteln som skulle ta dom till flygplatsen, de hade med sig ett handbagage och en incheckningsväska hit och 2 handbagage och 4 incheckningsbagage hem, min mamma är underbar!!! fick iväg massvis med saker hem som jag slipper sen. På tisdag har jag varit här i 9 månader, helt stört, om nån av mina vänner blev gravid när jag åkte så får dom barnet nu, haha, är inte det stört?! Håller på att lägga in bilderna från de senaste två veckorna men tror jag får skriva det inlägget lite senare barnen störtade just in genom dörren!

Tänkte visa huset jag bor i:

Som erica beskriver det, "en stor port!"

Ikväll ska jag hem till erica som är ensam hemma, för vindrickning och chill, ska bli skitskönt! imorgonkväll blir det jobb och söndagen ska spenderas med min alldeles egna bff angelica:D haha!

Hörde från mormor att ni har sol hemma, njut av den!!

pussas

Kommentarer
Postat av: ida

jävlar , typ ett mansion ju !!

2009-05-29 @ 22:13:38
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0